pumps och joggingskor

heyhey! imorgon ska jag och pappa och köpa joggingskor till mig. nu har vi ju börjat springa igen och försöker hålla 2-gånger i veckan-schemat. men tyvärr är mina joggingskor platta och inte sådär jättebra att springa i, plus att dom börjar bli små. Så imorgon ska vi och kolla på nya. samtidigt tänkte jag gå in på dinsko och köpa ett par brun/röda pumps som jag tycker om jättemycket, sen är dom på rea nu också. så det gäller ju att vara på hugget! annars imorgon vet jag inte vad jag ska göra. bara vara hemma, eller jag kanske ska vara med aliki, för det snackade vi om förra helgen :) om jag orkar skriver jag lite mer ikväll! /Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0