skansen

hejsan! idag var jag och klassen på skansen. vi skulle göra en NO-uppgift och en SO:uppgift. först blev vi indelade i grupper, två och två. jag blev med cindy och fredrika blev med frida. eftersom jag och fredrika är så bra kompisar och frida och cindy är så bra kompisar gick alla vi tillsammans :) först gjorde vi so-uppgiften, det tog typ 30-60 minuter. efter det åt vi lunch. vi satt mitt på en stor scen alldeles ensamma. vi hade askul när vi åt. fredrika satte på sin mobil och började lyssna på musik. och plötsligt började jag och fredrika dansa (oseriöst) så cindy och frida skrattade som fan. sen blev det ännu roligare när fredrika satte på en poplåt på kinsesiska, :) när klassen skulle åka hem stannade jag, fredrika, malin, mathilda, tove, linnéa och michaela kvar utanför skansen. vi gick till ett café som låg på andra sidan gatan av skansen. där åt vi glass och tigerkaka, yum! efter det gick vi till djurgårdsfärjan och åkte hem. dagen var iallafall riktigt rolig, hoppas ni haft en lika bra dag som jag har :) puss! /Maddis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0