Uppdatering

Hejsan!  Igår var de basketmatch mot något lag från något ställe som slutade på "holmen".. Vi vann! Woho! Jag gjorde fyra mål tror jag :) 
   Idag var det också dags för match igen. Klockan 14:30 satte vi igång men vi förlorade med ett mål, allt var typ mitt fel för att jag foulade en tjej. Sedan blev jag utvisad för att jag hade för många fouler. Fan. 
     Igår blev det lite shopping också efter matchen. Hem med mig fick jag ett  par benvärmare från h&m, Ett par leggings från h&m, en oversize-tjocktröja med musse Pigg motiv från Cubus och en söt bh från h&m. Riktigt fina grejer, hih.
            Jag vet att jag suger på uppdateringar men det är så mycket att göra, Vi ses snart!
/Fredrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0