who goes home tonight?

heyhey! idag var jag som vanligt i skolan. det var en rätt skön dag, trots att vi gick så länge i skolan. vi hade balnd annat fotografering. jag tror att det gick bra.. men man vet ju aldrig ;s efter skolan åkte jag, vera och frida på girlsonly. idag var det dans på schemat. det var askul! jag hängde inte med sådär jättebra, men det var ju första gången. sen har jag försökt få tag på fredrika också, eftersom hon ringde förut, men ingen svarar :(

imorgon ska jag och linnéa på bio, vi ska se "Patrik 1,5", någon som sett den?.. sen är det ju kanelbullens dag imorgon också, det får man ju inte glömma! :D men nu måste jag skynda mig upp och se vem som åker ut ur Idol.. ;) PUSSS! /Madeleine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0