21.41

hejsan..! idag efter skolan skulle jag och vera spela in en låt. den fick heta "Makaronibox" och bli en disco/dunklåt :) hah. det blev iallafall abra ;) när jag kom hem pluggade jag mest till NO-provet och SO-förhöret. på ett sätt längtar jag till imorgon men ändå inte.. jag längtar inte till proven, men ändå känner jag mig kanske säker på dom och det ska bli skönt att bli av med dom. sen ska det bli skönt att det är fredag och att man har hela helgen framför sig :) plus att imorgon på svenskan ska vi se på film och då får man ha med sig typ vad man vill att äta :D wiihoo! just nu sitter jag och tittar på Heroes, mitt nya favoritprogram <3 tidigare såg jag på topmodel, det var Lauren som åkte ut idag. jag och fredrika hejar på Anya och Katarzana :) vilka tycker ni bäst om? nu ska jag återgå till mitt tvtittande, pusshej!

With Loove.. /Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0