äntligen fredag!

ja, äntligen är det fredag igen! igår efter skolan åkte jag, malin och michaela till skärholmen. där köpte jag en grå kofta/bolero och en brun skinnväska på H&M. bilder på köpen kanske kommer senare..

idag efter skolan följde jag med fredrika och vera till örby och tog bussen hem därifrån. på kvällen har jag mest varit med aliki, min granne. vi satt vid datan, läste frida-tidningar, fotade och aliki lockade mitt hår. det blev skitasnyggt! :) imorgon ska jag ju på bio med fredrika och linnèa. vi ska se "WALL-E" och sen ska vi sova över hos fredrika. *längtar* <3

Imorgon ska vi äta kräftor också! det känns som en evighet sen jag åt kräftor. jag äääälskar kräftor! sen är det så synd att vi aldrig har någon kräftskiva. that sucks.. men imorgon så.. ;) nu ska jag snart ta och lägga mig. jag skriver mer imorgon. puss & godnatt! /Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0