Demi Lovato - Get back

Gokväll alla härliga läsare!
hur har ni det?.. själv sitter jag inne på facebook och spelar lite spel och grejer :) jag har hittat en låt som jag tycker om jättemycket också. det är Demi Lovato, nivet, hon i "Camp Rock". hennes låt "Get back" tycker jag är asbra och har lyssnat på den om och om igen senaste halvtimmen. så jag tänkte att ni också kanske ville höra? här kommer den i allafall! :D



Aliki var inte hemma idag, så jag har varit ensam den här söndagskvällen :( men jag var ju trots allt med fredrika och sara från igår - idag. så jag borde vara glad. vilket jag är :) ikväll är det inga direkt superprogram på tv.  det är "Ensam mamma söker" och "Hål i väggen". som går på 3:an respektive 6:an. men jag får se om jag kollar på dom.. Juste! det är premiär för parlamentet ikväll också ;) ,men jag får se om jag tittar på det.. nu ska jag återgå till fejjan, puss! /Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0