fredagsmorgon

tjaa bloggen!
äntligen fredag igen. som ni märker är det rätt tidigt och jag ska snart ta mig till skolan.. men jag hinner nog skriva några rader här först :) idag har jag på mig ett par gråa mjukisbyxor, ett hollywood-linne, en scarf från bikbok, bambuörhängen + smink och hästsvans i håret :) idag får vi ju ha med oss godis till skolan när vi ska se på film. men jag ska ta ngn frukt istället och möjligtvid köpa en redbull, mums!

jag håller på att leta efter ett tjocktröja, samtidigt som jag lyssnar på Knappen och Hakim.. men jag hittar ingen bra tjocktröja alls. jag måste ju ha någon. annars fryser jag ihjäl. men jag får väl fortsätta leta.. :/ efter skolan har jag, frida och vera Girls Only. 16.30-17-30 är det. när jag kommer hem ska jag nog bara ta det lungt och planera lite för imorgon (ska träffa fredrika och sara) <3 hoppas ni får en bra fredag, puss och hej! /Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0