fredagsmys

hejsan! ouf, äntligen fredagskväll igen :) tyvärr har min laptop haft problem med att komma in på facebook, bloggen eller internet överhuvudtaget.. men nu sitter jag på en annan dator, så nu är allt bra. jag har nyss fått en ny favoritlåt också, eller favoritlåt kanske man inte ska säga,.. men det är iaf en låt jag tycker om. den heter "The man who can't be moved" med The Script. jag vet, långt namn på en låt.. men den tycker jag iallafall är bra och lägger därför in låten här i bloggen. here you go.. (videon gick inte att lägga in, så ni får låten med text så länge..)



Kramar Madeleine

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar den här låten hörde den igår på teve för första gången den fastnade på en gång! Kram Sara, ni vet vem (A)

Saknar er asmycket puss på er ! <33

2008-09-13 @ 10:29:46
URL: http://ssarass.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0