GOKVÄLL!

hej bloggen! sitter och myser med en kopp te och tittar på Heroes. jag ska vara hemma imorgon också, eftersom jag fortfarande är lite sjuk. och det är ju bättre att vara hemma och bli helt frisk än att gå till skolan halv-frisk och bli sämre i skolan. ellerhur?

när den här veckan är slut har jag missat 3 läxor. So-prov, Spanskaläxa och engelska-förhör. men SO-provet gör jag nästa vecka.. spanskan och engelskan vet jag inte. men det är inget jag pallar öva till. juste, jag ska läsa några sidor i en bok till svenskan också. men det är ingen stress. men ändå., jag måste plugga stenhårt till So-provet. just nu vill jag bara åka till något varmt och härligt land och bara njuta utan att ha några läxor alls.. men icke då.

nu ska jag snart ta och sova. men jag skriver mer imorgon.
puss & Gonatt! /Madeleine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0