Hål i väggen

Hejsan. För en stund sedan så satt jag och blev förhörd av min pappa på provet, men eftersom alla vill ha hans tid, så kan han inte förhöra än mer än halva pappret. suck.. menmen. Ledsen att jag tjatar om so helatiden. men jag har inte haft prov på åratal.(någon månad) Shit happens. Ikväll är det premiär för "hål i väggen". världens konstigaste program, haha. man står på en "catwalk" ser det ut som, och bakom än är det en pool med vatten. sedan kommer det en planka åkandes mot än med en "form" i, och när den kommer fram till än ska man forma sig som plankans rätta forn, annars åker man i poolen. Dålig förklaring, men typ så. Kan lägga in en bild på hur det ser ut. puss! /fredrika



                                       
                                                                   hittade inte någon annan, men ni ser hur jag menade..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0