HEEEEEEEEEEEEEJSAN

Tjenis. sitter här och snackar med Madde i phonen, bestämmer vad jag ska ha för någon matsäck till orienteringen imorn. springa runt i en skog och försöka hitta märken av något slag. japp, det är det vi ska göra.
     Har ni börjat kolla på Top Model ? , jag är som besatt. Jag vill inte se ut som någon av dem eller nått, men det är kul att kolla på deras fotograferingar. Undra hur det är att vara modell?
     Menmen, var iallafall och shoppade lite i förregår. Det blev en stickad halsduk, stickade vantar och ett par jättefina gråa benvärmare med knappar, chic! Hittade också är jättesöt väska på Lindex. Den är ljusbrun och kostar 299 pix. Vad tycker ni, ska jag köpa den? Jag har iallafall bara en annan typ.. hm. Och förresten vill jag bara dela med mig av min frustation, Min kamera är paj, som jag nämnde, och jag kan inte ta några bilder för än den är  lagad, så ni får hålla ut! man vill väll inte se bilder som är tagna med en halv megapixel, eller? haha. Nu kurrar min lilla mage, see you! puss! 



                                                                              
                            nejmen, kolla vad jag hittade? Madeleine i femman :) please, don't kill me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0