Tuesday

Jag fattar verkligen inte varför man kan vara sjuk, vad är det för någon mening med det? Man har tråkigt, man mår dåligt och det det finns absolut inget att göra. Smart som jag är(?) kom jag på att man kan baka. så jag gjorde en rulltårta, och sen då? vad ska man göra efter man har ätit upp sin rulltårta?.. menmen. 
    Juste, jag lägger in bilder nästa vecka, eftersom kameran är hos pappa så kan jag inte fota.  
   
  Mamma kom hem med lusmedel och lite till grejer, så nu sitter jag med sörjan i håret, det luktar usch, haha. 
Jag lägger in lite bilder på vad jag köper nästa shoppingrunda. tycks? 


                                                
bilden är verkligen inte bra,                                                        typ en sådan, fast vit eller svart. 
  men ungefär en sånhär,
fast med längre ärmar och fler knappar.
Den har luva och kommer från indiska, 299:- 

      puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0