Hej babes!

Tjenixen! Kom hem från skolan för en stund sedan och trodde att jag skulle på basketträning. men icke då. Jag fick världens hosta så pappa sa att jag inte fick. tur det, jag känner mig lite sjuk fortfarande. *Har ni räknat hur många inlägg vi har skrivit om so-provet och hur sjuka vi är i?*, hahaha. det måste vara många. Hoppas iallafall att ni tycker om bloggen! Imorngon är det någon äcklig skogsutflykt i skolan, jippie.. not. varför ska man åka ut i skogen och fota lite kottar och barr när det finns en hel skog på skolgården? :) jajaja,  sitter iallafall och kollar på "Extreme home makeover". ni kanske fattar hur uttråkad jag är då? men min vackra och underbara fader har lovat mig att vi ska baka cheesecake. mumma! så vi åker nog snart ner till affären och handlar matsäck och igredienser. 
        Och sen så har jag faktiskt sagt till min söta ängel Sara Persson att jag skulle lägga in en bild på mig i brund hår. så här har du två stycken( en på köpet..) på den ena får ni som vanligt vrida er så ni får nackspärr.  puss! / fredrika


                                      

  

Kommentarer
Postat av: sara

hihii, vad söt du är. Det blev asfint jue. ÄLSKAR DEJ <3

2008-09-15 @ 17:43:47
URL: http://ssarass.devote.se
Postat av: fredrika

du är sötare! , älskar dig :)<3

2008-09-16 @ 18:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0