Hej Bloggen!

Idag är jag fortfarande sjuk. Men jag hoppas att jag kan gå till skolan imorn iallfall.
   Eftersom jag bara ligger hemma och degar har jag typ inget roligt att berätta. Ingen kamera, inga kompisar, ingen shopping. haha, inget liv? iallafall så har jag tagit bort lusgeggamojet. det känns skönt det.
Maddis stack till Skärholmen efter skolan och köpte ett par jeans, hon kanske skriver mer om det senare idag.  Men vi två har iallafall samma problem, om man ska köpa ett par tighta jeans är de alltid för långa.  Man vill inte ha ett par jeans som är 3 decimeter för långa. Nog om det.
   När jag läser Kenzas blogg blir jag bara skitsugen på att skaffa en egen lägenhet och inreda den!, haha. Men det kan nog bara hända i mina drömmar :)  Jag ska ha vaniljvita väggar och sedan en brun fondvägg. Och mitt lilla tvbord ska vara lågt i mörkt trä eller typ nått plastigt. Det ska vara modernt iallafall, och lite mysigt ändå. Hur ser ert drömhem ut?
Nu får ni faktiskt ta och skriva lite kommentarer så vi vet att det finns någon där ute som läser bloggen!.
               Hade jättebra, puss! /fredrika


                                                                       
                                                                Sorry att jag kör med samma bild helatiden,
                                                                men det kommer nya om några dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0