HELG!

äntligen helg igen! och äntligen är man av med alla stans prov! :D proven idag gick riktigt bra faktiskt, vissa frågor kunde man inte, men det gäller att chansa sig fram ibland också. sista lektionen fick vi se på en film som heter "ett hål om dagen" den var tusen gånger bättre än jag trodde, speciellt eftersom vissa av huvudrollerna var några riktiga snyggingar ;) haha.. det tyckte vi tjejer iaf.. efter skolan gick jag hem till vera, vi tog lite mellis och sen skjutsade hennes mamma oss till Girls Only. idag fick vi var a på gymmet! :) jag och vera körde hårt och ville bli av med en massa kalorier. på gymmet träffade vi "rockern" i vår skola också.  det är en kille som är vikarie som har lite hippie/rock-stil som vi tycker är värsta rockern ;p så han snackade vi med lite också. när jag satt på bussen på väg hem kom jag på att jag glömt mina örhängen på gymmet. mina favoritörhängen också, från usa, ;( buhu.. vet ni om det är något kul på tv ikväll, då? själv har jag ingen aning. jag får kika in på tvplaneten.se sen. imorgon ska jag träffa fredrika och sara också! :)<3 tänkte lägga in en låt som vi ska dansa till på GirlsOnly nästa vecka också, här kommer den! /Madeleine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0