hemma från skolan..

hej allihopa! imorse åkte jag och mamma till tandläkarn. hon skulle klippa av två ståltrådar som stack ut ur tandställningen. iknow, läskigt.. :s efter det åt vi frukost på ett jättegulligt café och sedan åkte jag till skolan och mamma till jobbet. när jag kom till skolan var det jättejobbigt att prata med min hesa röst och det gjorde ont när jag pratade. och så hostade jag i massor. så klockan 11.00 bestämde jag mig för att åka hem. jag kom hem för cirka tjugo minuter sen. och nyss pratade jag med fredrika i telefon, hon är också sjuk och hemma från skolan. okej, jag känner mig som en dålig bloggare för jag bara skriver om att jag är sjuk osv. men nu ska jag inte snacka mer om det. :) nu tänker vi positivt! hoppas ni får en härlig dag, kramar Madeleine.

btw.
 båda jag och fredrika har nyligen skaffat facebook, sånivet. där heter jag Madeleine Tesch och fredrika heter Fredrika Vilselius. adda oss om ni vill ;) bara för jag inte har något att göra lägger jag in lite bilder från USA,, <3



(Klicka på bilderna för att förstora)

Kommentarer
Postat av: http://sarahlinn.blogg.se

va fina bildern från usa:D

2008-09-11 @ 16:57:36
URL: http://sarahlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0