heroes

hej bloggen! jag vet att vi har varit väldigt frånvarande, men jag lovar att göra mitt bästa för att uppdatera bloggen oftare. vi har en massa läxor att göra också, vi får läxor typ heeela tiden, -.-' menmen. jag sitter nu och tittar på "Heroes" som jag inte sett någon gång. bara små korta snuttar. vissa kompisar har sagt att det är skitbra, men att man måste hänga med. och eftersom det var premiär på andra säsongen idag, så passade jag på att titta. igår satt jag och bläddrade i Ellos och H&M-katalogen och hittade en tröja och en kofta som jag älskade och som passar perfekt ihop. jag ska se om jag hittar några bilder på dom så kan jag visa. ;) imorgon ska jag, malin och michaela till skärholmen etfer skolan. och på lördag ska jag, fredrika, linnéa och vera på bio och se "WALL-E" eller vad den heter, nivet den där lilla roboten? x) vi tycker i allafall att den verkar aaasbra! ;D innan bion ska vi käka lunch, det blir kinamat eller grekiskt tror jag. mums! <3 ha nu en riktigt bra onsdag. jag skriver mer imorgon! puss och godnatt. /Madeleine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0