Hooola!

Jag lovar att jag ska lägga in lite bilder, jag sticker ju som sagt till pappa imorn och då kan ni få lite checka pics :)
    På Lördag kanske jag och maddis drar till stan och shoppar lite. en skön uppfriskning efter vår sorgliga sjuklingsvecka. men bara om vi är friska såklart. Jag ska nog kolla lite på en ny stickad kofta, och kanske en hatt? det är faktiskt snyggt med hatt, så det så!  Inte en ful gubbhatt, men en snygg gubbhatt, haha.
    Jag har redan gjort mig en önskelista till julen. vill ni se den? här:

1. En kamera                             6. en pojkvän

2. En Iphone                              7.  Stora mjuka kuddar (i dun helst)

3. Presentkort/ biokort             8.  en hundvalp

4. Vita lakan                               9.  en platt-tv

5. pengar(!)                               10. nått nytt att ha min tv på . 

 
        Visst, 2/10 av mina önskningar kommer att gå i uppfyllelse, Yiipi!..  puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0