hostan är tillbaka

godmorgon på er! det har blivit lite missförstånd denhär morgonen eftersom både jag och fredrika var inloggade ;p men nu är allt fixat! som ni kanske märkt har jag fixat lite med designen: ändrat till vit bakgrund, ändrat till svartvitt på headern, satt till en rosa klocka, lagt till en profilbild och ändrat på inläggsrubrikerna. hur tycker ni att det blev? jag tror jag ska fixa lite till på designen och kanske lägga in någon form av ipod eller musikspelare. men det får vi se..

jag är fortfarande sjuk och är hemma från skolan. igår var jag mest hes, och hade inte så jätteont i halsen och hostade inte så mycket, men idag är det mycket värre.. jag är hes, har ont i halsen och har värsta hostattackerna när jag hostar :( jag pratade lite med fredrika nyss, som också är sjuk. det är rätt kul att kunna snacka i telefon med sin bästis som också är sjuk x) då känner man sig inte ensam, liksom. :) men samtidigt tycker jag synd om henne, såklart <3

Kramar Madeleine


Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: oh im busted ;) haha

2008-09-11 @ 11:32:53
URL: http://gaybloggen.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0