Jag är tråkigast in the world. Punkt slut.

Hey Yo! Kom nyss hem från farsta. Jag köpte ett par fräcka skor som liknar lite skateskor. Och sedan blev det också ett par inomhusidrottsskor, långt ord det... Mamma tyckte att jag behövde ett par inlägg så det köpte vi också. Japp,det var väl dagens shopping. Ni då?  
         *Påminnelse* Idag klockan 21:30 på Kanal3 så är jag Malin och Madde med på Singing Bee .Vi är de som sitter i mitten ch skiner som solar. (Vi trodde att det var en tävling)  Och missa inte Idol och TopModel också. Om det är idag...

    Jag har väl inte så mycket mer att skriva om. Jag har fortfarande jävlaskitvärk i magen. Jag kommer dö. Hejdå. /fredrika  

                                                                      
       kan man se fulare ut? skulle inte tro det. Lugn, jag menar maddis. hihi :) skojade bara (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0