KÄRA LÄSARE!

Idag började dagen med att jag, som vanligt, Hämtade maddis på älvsjö stn med cykel och sen så åkte vi till skolan. Det var en kort dag idag, vi slutade 12.50, Men imorgon är det en låång dag. Vi slutar nog 4 tror jag. Usch och fy. Jag hatar långa dagar, speciellt när vi har två prov också. ÖÖÖÖUUUUCH. Efter skolan ska jag och mamma åka till farsta tror jag. Jag måste ha nya converse, och sen så ska jag nog köpa en jättesöt tunika och ett par leggings, Sweet as sugar.
       Jag har fortfarande ont i magen sedan igår, det är väl magkatarr eller något skit. Jag får alltid magbasilusker. Why? 
  Och juste! Missa inte Idol och Top Model idag. Kyss och goodbye!  Nu måste jag ta magmedicin. /Fredrika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0