måndag

hejsanhoppsan! det första jag gjorde när jag kom hem var att jag la mig i mamma och pappas vattensäng och vilade. jag var helt slut. och så frös jag.. vet inte varför. jag är inte sjuk eller mår dåligt. men jag är hur hängig och trött som helst. iallafall... i skolan hade vi prov på en bok som vi läst i svenskan. det gick bra, faktiskt var det lättare än jag trodde. men man var tvungen att skriva mycket - trots att det bara var 3 frågor. efter skolan cyklade jag, fredrika, vera och frida till örby. och sen därifrån tog jag bussen och åkte hem. :) jag har nästan inga läxor heller! wiiihooo! eller jag har en spanskaläxa, men den är inte förrän till på torsdag´, och allt man ska göra är att skriva en text om sig själv, vilket inte är så kämpigt. det är väl IDOL ikväll? eller är jag helt ute och cyklar`?.. jag har i allafall för mig att det är idag. om det inte är tisdag-torsdag. och är det någon som har någon aning om det är Heroes ikväll? .. måste veta! men det får jag allt kolla själv. nu kom brorsan hem och vi ska äta. kanske skriver mer sen ;) puss! /Madeleine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0