måndag 15/9

hejhopp! detta har hänt idag:

* Jag och fredrika fick göra lite av SO-provet.. eftersom vi var sjuka
förra veckan. (som ni hört 3000 gånger..) provet gick finemang :)

* jag, vera och fredrika kom på jättebra flirt-scener, och gjorde som
vanligt en massa knasiga saker.

* efter skolan tänkte jag följa med vera hem en liten stund, men
hann inte eftersom jag skulle hinna hem till middagen. snyft :(

* det blev ris med fiskbullar till lunch. gott? USCH NEJ!
riset var okej, men fiskbullarna vill ni inte veta..

* jag och pappsen var och handlade matsäck till imorgon..
vi ska typ ut i skogen och fota växter osv. wiie... :/

* jag, vera och fredrika planerade lite vad vi ska göra om vi
följer med vera till göteborg, *hoppas* :) <33

* tog en banan och kokostopp och satte mig vid datan.
that's it, men jag skriver mer ikväll, om jag hinner.. ;)

pussar och kramar /Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0