måndag!

hejsanhoppsan! precis som fredrika känner jag mig också sjuk. jag har ingen feber.. men jag är riktigt förkyld. jag hostar, nyser och snyter mig typ hela tiden. usch då! jag hatar att vara förkyld.. :( men jag får äta många vitaminer och hoppas att jag blir bättre snart :) på lördag kanske jag och vera ska sova över hos fredrika också <3 längtaar..

efter skolan gick jag hem till vera en snabbis. där hälsade jag på hennes urgulliga kattungar som nu lärt sig gå :) sen åt jag lite av veras middag, som var kyckling & curry -gryta. jättegod! och såklart spillde jag curry-sås på min vita blus.. men det var i och för sig bara några små prickar. och det finns ju något som heter tvättmaskin ;) nu ska jag äta middag. hoppas ni får en härlig kväll! pusspuss /Madeleine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0