Morgon/Eftermiddag- Inlägg

Hej ! Hur hade ni det igår kväll? Vi såg på film och myste, sedan somnade vi vid ett någonting. Sara somnade först, såklart. Och vaknade sist. hihi.
  Nu sitter jag och maddis i hennes rum, sara drog hem för en timme sen eller nått. Jag är skitpisst efter att jag förlorat tre omgångar av "Buzz". Maddis vinner alltid den skiten. Idag ska jag bara chilla, kanske bowla.. 
   Imorn är det skola. MM, längtar redan... eller inte.  Såg ni att vi lade in lite bilder igår? Jag färgade håret igen. Vi upptäckte att det bara var en toning så det hade gått ur och mitt hår hade bleknat. Eftersom jag färgar så mycket så faller håret av på skallen snart, det skulle inte förvåna mig. Vi ses senare amigos. Kyss! 




                                                               
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0