morgoninlägg

hej alla morgonpigga! imorse gick jag upp halv sju och tog på mig kläder. linne, tröja, tjocktröja, långkalsonger, mjukisbyxor, benvärmare och halsduk. japp. vi ska ju ut i skogen idag.. :/

sen kom jag på att jag kanske gick upp lite för tidigt eftersom vi inte ska samlas förns halv tio.. och jag ska gå typ tio i nio.. så jag har en massa tid att bara sitta vid datan och se på tv, :) fast sen ska jag packa matsäcken också, de får jag inte glömma!

senare idag, typ 16.20 ska jag till tandläkaren ., jag ska byta rälsen mot en tjockare. sen är det en liten, liten bit ståltråd som sticker ut och gör jätteont. jag får typ skavsår i munnen pga det. usch. men det ska bli skönt att bli av med den iaf., okej, jagvet. skitkul att läsa om tandställningar. JEI ! ... /Madeleine


från i lördags, iknoooow, muppbild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0