morgoninlägg

Godmorgon! igår hade jag bestämt mig för att lägga mig tidigt. men istället la jag mig inte förns 23.00 , jag var ju tvungen att se Heroes :o hah. imorse vaknade jag i allafall klockan 10.00 , för typ en halvtimma sen. till frukost åt jag två bitar av rulltårtan jag gjorde igår., okej, rulltårtan är inte hela frukosten, men jag började med den.

dagens planer: ringa fredrika, blogga, plugga till So-provet, duscha,
läsa ut en bok, spela tv-spel, titta på tv och äta en massa onyttigt. :D



hittade den här klänningen på asos.com och blev genast
förälskad i den. hur gullig som helst! synd bara att den
kanske är lite för kall för att ha i höst. men jag vill ha den ändå! :)

nu måste jag plugga lite till So-provet. men jag skriver såklart
mer senare, hoppas ni får en härlig fredag! pussar och kramar /Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0