Morsning

Nepp, ingen skola för mig, eller maddis idag heller. Såg ni vår nya snygga header, bara lite färgändringar och vår nya klocka?. Det är såklart maddis som fixade det. haha, jag skulle bara radera bloggen om jag ens skulle försöka mig på något sånt. Men går inte klockan en timme fel eller nått? fy på dig maddis! :) Nejmen, det ska fixas.
   Idag ska jag bara ta det lugn och vila lite. Missen kommer hit och sätter sig och vill ha klapp helatiden, sötnos!
Ringde till Madde tidigare i morse, hon låter inte bra på halsen. Stackare, men hon blir bättre snart.
                 Vafan tog klockan vägen? den bara försvann från vår sida. Nu gråter jag floder. Måste ringa Maddis. puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0