Morsning !

Hej alla pigga och glada. När jag vaknade såg jag att det var soligt och klarblå himmel, tack gode gud.
   Om en stund ska jag nog ta och dra hem till pappa´, tror jag..  vad ska ni göra idag?
Det är synd att man inte orkar gå ut eller vara med kompisar när man är sjuk. men jag tycker mer synd om de som gör So-provet idag.  Lyllos mig.  Tänk att sitta i ett litet klassrum och känna sig stressad över att inte kunna frågorna?.
    Men jag kommer ändå få göra dem på Måndag säkert. menmen, nu ska vi inte prata om massa tråkiga grejer. Vi ska prata om roliga grejer, som vaddå?.. hm.. nä, just nu kommer jag inte på någonting.
        Vi får höras mer sen, men först frukost!  puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0