Morsning!

Idag känner jag mig sjuk. I'm talkning about real stuff, duvet.  Min näsa känns som en ballong och febern bara stiger. Men jag är en fighter, så jag ska släpa mig ner till biblioteket och låna en bok(läshuvud såklart) . haha. 
   Idag i skolan ringde vera<3 till sin pappa, men vi fick prata med hennes låtsasmamma( jag tycker att det låter "elakt" med styvmamma), hon lät jättesnäll!,  och enligt vera har de bra humor också, hehe.
 Och om det går på höstlovet kanske kan vi komma och hälsa på hos dem, YIHAAO.    o   o
                                                                                                                                                              O
                                                                                                                                                              U
     Iallafall så sa jag att jag skulle släpa mig ner till biblioteket också, kiss and goodbye !  / Fredrika


Kommentarer
Postat av: http://sarahlinn.blogg.se

usch va trist asså:/

hoppas att du blir bättre(a)

2008-09-11 @ 16:54:36
URL: http://sarahlinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0