mys med fredrika och sara

hejsanhoppsan! sitter här med sara och fredrika. vi har nyss sett "GoodLuck Chuck" som vi hyrde tidigare ;) samtidigt som vi var och hyrde film, köpte vi pizza, godis och chips också, mums! jag vet inte riktigt vad vi ska göra nu.. kanske se en film till.. men vilken?..

fick nyss damp eftersom jag inte hittade kamerasladden eller kamerachipet.. och då kunde jag inte ladda över bilderna till datan. och tack vare att jag var så stressad slog jag foten i trappan och landade på telefonen som låstes, så nu går det inte att ringa på den telefonen. vilken tur man har då.. men till slut hittade jag kameragrejerna och foten blev inte till så stor skada. och telefonen går säkert att låsa upp :)

jagvet, jättekul att höra om alla mina problem. men jag lovar att vara positiv framöver. jag tror vi ska se en till film nu, och kanske ta på oss pyamas, här kommer lite bilder sålänge! Puss och Godnatt. /Madeleine



Kommentarer
Postat av: Sara

ÄLSKAR ER... VI ÄR JU HEATST ! ;)

2008-10-10 @ 21:49:59
Postat av: Anonym

Och juste maddis vem var det som HITTADE kameragrejjerna ! :P <33

2008-10-10 @ 21:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0