new shoes

hejsanhejsan! idag var jag och pappa i skärholmen för att byta mina skor. det blev ett par bruna (nästan oranga) höga boots, (utan klack) från skopunkten. :) etfer att vi bytt skorna letade vi efter ett jacka till mig i 30 affärer. men hittade ingen bra.. :/ så vi gav upp och gick och käkade istället.

en liten stund efter att vi hade kommit hem kom simon och mamma hem från stan. simon hade köpt en "stekarjacka" och trodde han var coll för han köpte ett par lila tumvantar :s men om jag ska vara ärlig var dom rätt tuffa ;)

idag ska jag nog mest läsa.. jagvet, jag är världens tråkigaste. men tro inte att jag gör det för jag vill. men jag måste läsa ut en bok till på måndag, (skoluppgift).. :/ annars ikväll ska jag nog kolla på tv/film och bara chilla :) vad ska ni göra idag? /maddis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0