på jakt efter..

.. bambuörhängen! jag glömde ju mina på gymmet tidigare idag, och kan inte leva utan ett par. mina förra köpte jag i usa, men vart kan jag hitta dom i sverige?.. några bra tips kanske?.. (a) silvriga eller guldiga, doesn't matter. bara dom e snygga och simpla. gärna ett par som inte är allt för dyra.. hjälp!

imorgon kanske jag skulle vara med fredrika och sara ju, men fredrika mår inte så jättebra. så hon kan nog inte sova över. men hon kan nog göra något över dan, men över dan har sara handbollsmatch. men nu har jag en plan. vi kan ju vara här ett tag på kvällen, kanske bara mysa, umgås och hyra film? och den som vill får sova över eller åka hem sen , vad säger ni om det, brudar? jag ringer er imorgonbitti, ;) /Maddis

Kommentarer
Postat av: Olivia

Man kan köpa dom på Gulan i skanstull, ringen! Där köpte jag mina :)

2008-09-27 @ 12:41:55
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0