paus från pluggandet.

tjatja, bloggen! lääget? till min besvikelse var det inte Heroes idag :( men det var iallafall topmodel :D just nu är mamma och pappa på Djurgården-AIK .. det är bara jag, simon och caroline här hemma. vi gjorde middag förut också. vi gjorde som tortelinis med pesto i , mums! som sagt har vi startat en skitcool klubb, x) hah. och vi i "klubben" har bestämt att vi ska ha stora t-shirts och leggings på gympan imorrn. vi får se om alla håller löftet.. sen ska alla ta med en vit t-shirt eller linne som vi ska kladda på och skriva våra namn på. visst kan det låta omoget men sånna är vi :)

finns det absolut iiingenting bra på tv ikväll? hjälp mig! jag har pluggat och läst en massa och förtjänar att sitta vid teven en stund. men vad ska jag se?.. okej, jag känner mig som världens värsta bloggare som ara skriver om tv.. men jag kommer inte på ngt annat just nu. jojuste! idag hade vi brandövning igen.. tråååkigt! vi har haft det 3 gånger den här månaden.. -.-' men det var iochförsig bra, då slapp man lite av lektionen :)

With Love.. /Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0