Platt tv

Hejsan. För första gången på hela dagen blev jag glad. Mamma ska köpa platt tv. Jey! Det ska tydligen vara en vit. aja. 
Ni kanske tänker att det inte är en sån stor grej, men vi har haft tv:n i 17 år, haha.
   Jag blev också lite 'glad', när madde ringde och sa att hon också var sjuk och hemma, inte för att hon var sjuk, bara för att då känner man sig inte så ensam, om ni fattar :) 
       
   Imorn är det orientering i skolan, jag tror inte att jag ska gå eftersom det bara är typ två lektioner innan det. Dessutom suger det att orientera, eller det är kul att vara ute. men jag virrar bara bort mig. som vanlig.  Just nu blev jag plötsligt skitsugen på att dra in till stan och shoppa lite. buhu. Nån som kan få mig på bättre tankar? nu måste jag gå!, kram / f

 

                                                                  
                                                                                           fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0