seg söndag..

hej på er! ni ska bara veta hur tråkigt jag har det.. jag har en bok som jag måste läsa ut till imorgon (skoluppgift) och jag har typ 2000 sidor kvar.. :( läsandet tar upp all tid med att träffa kompisar, så jag kan inte träffa kompisar heller.. resten av familjen är på brorsans fotbollsmatch,så jag är ensam hemma också. vädret är grått och kallt. kan denna söndag bli värre? för att bli av med alla hemska tankar kan man ju alltid tänka på bra saker som ska hända :) typ som att jag och fredrika kanske ska följa med vera till göteborg på höstlovet :D att jag ska träffa fredrika och sara nästa helg och att jag, linnéa och vera kanske ska på bio snart :) jajaja. jag har hittat en jättefin cardigan från ellos som jag tänkte visa er också. kanske ska jag beställa den.. för jag gillar den jättemycke, men vad tycker ni? pussar /Madeleine
(klicka på bilden för att förstora ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0