Sjuk, idag igen..

                                                                                         Hej.
 som ni kanske redan visste är jag sjuk, inte bra.  idag är typ allt dåligt för mig :/ , Snuva, feber, hosta, trött.. blablabla.
Och som pricken över i har jag fått löss. YIPPI!.. -,-   Så alla som någonsin har varit nära mig kanske ska ta och kolla igenom sitt hår? good idea.  Mamma fick åka upp till högdalen och köpa lusmedel till mig, så snart kommer jag att lukta som.. jag vet inte vad, men inte gott iallafall. 
 På fredag har vi So-prov också, så det måste pluggas till. gud vad mycket som måste göras när man tänker efter. Är det någon som har några bra tips som man kan göra om man har löss och är sjuuk och har tråkigt. Skriv lite kommentarer så är ni gulliga. Jag har förresten inte räknat hur många kommentarer som vi har fått någonsin, 3 kanske? :)
  Nej, nu måste jag tillbaka till sängen, puss och kram kära läsare! / Fredrika
                                             här får ni också en liten bild på vad som lever i mitt hår, snyft.

                                                                        


Kommentarer
Postat av: Olivia

Stackare :( Hade såna där äckliga kryp i håret också för en månad sen. DÖDA :@ Så jävla skabbig asså, jag typ dog. Puss <3

2008-09-10 @ 22:08:41
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0