tisdag

tjaa! härligt att sitta vid bloggen igen. jag har ju inte skrivit på någon dag och tänker därför skriva lite kort om hur läget ligger till..i söndags blev jag jättetorr i ansiktet pga en ansiktskräm och har därför fått massa konstiga utslag på höger sida av hakan. och det är klassfoto på fredag! gaah!.. jag har tagit lite av min kräm för torr hud, men det blir inte mycket bättre. det är väl bara hoppas att det försvinner så fort som möjligt. det går ju att sminka över, men jag har ingen lust, för dt kan bli värre. men om det är kvar på fredag blir sminkningen ett undantag.. ;)
(bara för att jag är glad idag, bjuder jag på en bild från fyran)



saker jag ser fram emot:

* Jag, vera och fredrika har sett mycket framemot Göteborg-resan.
vi har planerat lite vad vi ska göra och längtar som attan! 
 
* På torsdag ska jag och vera till skärholmen och shoppa loss.
Fredrika och Malin kanske hänkar också <3

* På fredag ska jag och vera på GirlsOnly och efter det ska
 vi bada i högdalshallen, har vi bestämt, ska bli askul :)

* Idag är det premiär för Desperate Housewives igen, wiihoo!
och imorgon är det final i Topmodel, :) spännande..

Pussar /Madeleine


Kommentarer
Postat av: hanna E

den där bilden är riiiktigt gammal gumman !<3 hehe :)

2008-10-05 @ 13:32:09
URL: http://hannivs.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha, jag tog bilden stolt <3

obaro var med på den också eller hur? haha, han går i min klass nu.

2008-10-11 @ 11:26:10
URL: http://ulivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0