19.58

tjatja! vad tycker ni om den nya designen?.. det är väl inte sådär jättenytt och snyggt, men det får vara så ett litet tag iaf. sen kanske jag ändrar mer. idag var vi som sagt ute i skogen och gjorde en massa uppgifter, inte sådär jättekul.. men roligare än jag trodde.
 
vi slutade tidigt, så jag, vera och frida följde med hem till fredrika en liten stund. sen mötte jag mamma på söder och gick till tandläkarn. det gör skitont i en tand när jag biter.. nu efteråt alltså.. :/ jag är iallafall ensam hemma nu också. mamma och pappa är på föräldramöte och brorsan är på fotbollsträning. och själv sitter jag här i mörkret och skriver.

har hört mycket av Christina Aguileras nya singel på sistone.
vad tycker ni om den? själv tycker jag den är jättebra och gillar
att lyssna på den :) men nu måste jag nog göra lite läxor. vet ni om
det är något bra på tv klockan 20.00 eller 21.00 ? pusssaar! /Madeleine



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0