vart tog rösten vägen?

hej på er! jag är ju som sagt riktigt förkyld och har blivit hes som bara den! jag är rädd att om jag fortsätter babbla en massa kommer jag tappa rösten. men det får vi inte hoppas på.. idag efter skolan åkte jag, michaela, vera och frida till skärholmen. egentligen skulle jag bara köpa ett par jeans på GinaTricot. men dom andra ville följa med ändå. vilka snälla vänner jag har va? (a) jag köpte mina jeans som var super och sen åt vi lite på mcdonalds. yes, här är vi nyttiga av oss. ;) när jag kom hem snackade jag lite med freddan på telefon och började läsa till So-provet. men det går inge vidare alls. jag fattar nästan ingenting :/ vi fick ett repetitionpapper där det står tjugo frågor som man ska kunna. och jag kan bara hälften av dom! gud, asså! snacka om stressigt jag har det nu.. men jag ska iallafall kämpa och hitta dom där svaren! :) jag, vera och michaela har bestäämt oss för att börja på "Girls Only" i högdalen. det är tjejer mellan 13-16 år gamla som tränar aerobics, yoga osv. det ska verkligen bli askul! speciellt när man har två kompisar med sig :D wiih vera och jag tänkte börja redan på fredag. men eftersom jag är så hes och förkyld  så kanske jag ska vänta en vecka. men nu måste dra. puss! /Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0