Blogg

Hejhopp! Det var väldigt länge sen jag bloggade för datorn är seg och ibland kan man inte gå in på internet. ge mig en laptop, snälla.  Jag satt och pluggade på alla tusen prov vi har snart, snarare imorgon. Gud vad mycket man jag att göra! Jag har verkligen ingen plugglust, förresten, vet någon vad fotosyntes är? prov om två dagar. Hehe. 
       Jag låste ut mig för några timmar sen i en timme. Jag var så kissnödig att jag var tvungen att lätta på trycket i trädgården. Oupsi. Mamma märkte inget, men vem letar kiss i ens trädgård. lixom.  Jag har så ont i magen just nu att ag tror jag dööööör, vad ska jag göra? 
          Även fast jag inte har bloggat på nån dag så har jag absolut inget att skriva om.  tänktänktänk. eller jo förresten! Idag så startade jag, malin,tove,linnea,madeleine,vera en "klubb" Sprayklubben. Moget va? :)  Vi står på toaletten i tjugo minuter och sprayar hela håret med hårspray tills någon svimmar av syrebrist. Det är alltid någon nia utanför dörren som skriker "Faan, vad det stinker hårspray", alltid! Men vafan, man har bara ett liv så gör något kul av det. Och det är precis det jag ska göra nu. Plugga! Yey!.. /Fredrika




                                                            

Kommentarer
Postat av: Sara

det äär det som bildas av solljus+vatten+koldioxide och som gör så att blommarna bildar luft och mat åt sig själva . Vist e jag duktig ;) puss och kram

2008-09-25 @ 17:08:14
Postat av: Fredrika

Woho, vi har en einstein. Pluspoäng till dig !

Puss!

2008-09-25 @ 19:11:15
Postat av: Lajpe

Jag älskar din header, den är skitfin!

2008-09-25 @ 19:16:58
URL: http://truefriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0