satans tandställning

hejsan! hela dagen har jag haft ont i mina tänder pga tandställningen. det är inte första gången jag har tandställning, om man säger så. jag har ju haft det i några veckor nu. men igår fixade hon så alla tänder hade samma tråd och därför spänner tandställningen åt och tänderna gör jätteont. jag kan inte tugga eller något utan att det gör ont.. en det kommer ju gå över om nån dag, det vet jag., men det är ändå jobbigt nu..

nej, nu slutar vi snacka om tänder som gör ont och snackar om bättre saker. idag hade vi matte-prov. det gick faktiskt riktigt bra! trots att vi inte hade övat till det eller så.. (vi = jag, fredrika och linnéa) som jag umgicks med idag :) jag var med vera imorse också. men hon blev sjuk och gick hem :( stackarn.. sen gjorde jag och fredrika klart SO-provet också. det gick också finemang! skönt att bli av med alla prov.. :) ikväll ska mamma och pappa på fest , så då har man hela huset för sig själv, JEI ! fast simon är också hemma men.. ;)

/Madeleine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0