Fredrika

Jag är fan hemsk. Jag hade lovat Sara och Maddis att vi skulle sova över och ha det trevligt eftersom vi inte har träffats tillsammans på 100 år. Men icke då, jag är fortfarande förkyld men måste vara med på basketmatch imorn. Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt Förlåt..... Jag menar det! Men nästa helg! annars får ni hugga benen av mig. buhu..
      Madeleine och Vera är faktiskt i högdalen på "Girls Only", det är någon form av blandad aerobix, yoga, dans, styrketräning. you name it. Typ allt som man kan göra, är faktiskt lite sugen jag med på det.. vi får se. Det är iallafall på fredagar halv fem. Man anmäler sig på ögdalens hemsida, om någon är intresserad(?)
     Jag ursäktar den sugiga uppdateringen, men jag har inte femton armar som kan göra läxor, skriva inlägg och göra allt som behövs, näädå. Menmen. Vi var på orientering idag. Jag vera och Madde sprang tillsammans, jag gav upp hoppet om en bra tid redan på bussen påväg dit, förra året sprang vi på 1 ½ timma, men iår gick det bra! vi sprang på 1 timma typ. Apploder till oss!  men sedan när vi trodde att vi var bäst och först av alla så kommer Simon och Ted springandes bakom oss. Måste de förstöra vår heder? :)     
     Efter skolan åkte Frida, Madde och jag hem till Vera och gosade lite med hennes übersöta kaninungar och sedan hem igen. Och juste, glömde att berätta att det var värsta äckliga gubben som satt och snackade med oss på bussstationen. Vi sa att vi var 16 och han trodde oss. Men det äckliga var att han blev värsta intresserad av att vi var "byxmyndiga". Sedan när Vera skojade och frågade om han var oskuld så sa han att han inte var det, men "öppnade sig gärna upp för oss". jag trodde att jag skulle spy.  När han närmade sig oss så kände man att han var full. Kära små barn, akta er för sådant!  Ha också en bra dag!  





                                                                             
 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Det gör inget älsklingen ! <3

2008-09-19 @ 20:27:04
URL: http://ssarass.devote.se
Postat av: fredrika

tack, du är världsbäst! <3 :)

2008-09-20 @ 17:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0