vilken stress!

GOKVÄLL!
äntligen kunde man tänka "åh, inga läxor eller prov längre. wiii!" men tydligen blev det inte så. när vi äntligen gjort klart Matte-provet, Svenska-provet och So-provet har vi tydligen fler läxförhör och prov på hög. på fredag har vi svenska-förhör och NO-prov. på torsdag har vi spanska-förhör och nästa vecka har vi engelska-prov.. JAG DÖR! jag orkar inte en ändå läxa till. nu får det vara nog. och som ni kanske förstår tar pluggandet en massa av blogg-tiden. så om vi är lite frånvarande denhär veckan är det pga alla läxor. sen har jag en massa annat jag ska göra i veckan. såhär är mitt "Schema";

* Onsdag: plugga, plugga, plugga... :/
* Torsdag: vara med fredrika och vera efter skolan och spela in ngn låt.
* Fredag: Girls Only efter skolan och kanske bio med Linnéa (?)
* Lördag: Sova över med fredrika och sara (?)

som ni ser är det lite frågetecken i schemat.. vilket gör det ännu mer stressigt. jag måste se till att jag har koll på allting. men nu ska ´jag börja plugga på SO:n ... :/ men ni får ha det så bra! kramar /Madeleine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0